انکر بولت (Anchor Bolt) – رول بولت چیست؟(ادامه...)
نوشته شده توسط : اینفو

انکر شیمیای یا چسب بتن(Chemical Anchor) :

عدم اجرای صحیحی آرماتور بندی ، تغییر نقشه های سازه ، الحاق قطعات جدید ، مقاوم و ادامه عملیات بتن ریزی در مواردی که نصب میلگرد انتظار فراموش شده و یا پیش بینی نشده است ، از جمله موارد رایج در اجرای سازه های بتنی می باشد و یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه حل های رفع معایب و اصلاح موارد فوق ، کاشت میلگرد با انکرهای شیمیایی یا همان چسب های بتن می باشد.همین طور می توان با کاشت میلگرد رزوه شده ، صفحه های فلزی را روی سطح بتن نصب کرد.

عملیات کاشت میلگرد شامل سوراخکاری با قطر و عمق مشخص در بتن ، تزریق مواد شیمیایی در سوراخ و کارگذاری میلگرد می باشد که با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع ، این شرکت انجام کلیه کارهای لازم شامل طراحی با نرم افزارهای تخصصی ، مشاوره و ارائه گزارش کامل فنی و اجرای کاشت را به طور کامل به عهده می گیرد.

 

کاربرد های   انکر بولت ( رول بولت ) :

نصب انواع پارتیشن، سقف کاذب، لوازم بهداشتی ساختمان، تجهیزات بیمارستانی، پانل های پیش ساخته بتنی، نمای فلزی ساختمان، ریل گذاری آسانسور و پله برقی، مهار داربست فلزی، ساپورت و نگهدارنده های سیستم های لوله کشی و کانال کشی، تجهیزات و ماشین آلات، ریل گذاری خطوط راه آهن و مترو، جرثقیل های سقفی، تجهیزات بنادر، آشیانه هواپیما، دکل های برقی و مخابراتی و …، نمونه هایی از کاربرد این محصول می باشد.

انکر ها در برند های معتبری چون HILTI، Fischer، Spit و همچنین سایر برند های متفرقه قابل ارایه می باشند.

این شرکت، با سابقه و تخصص ویژه در طراحی انواع انکر بولت با استفاده از نرم افزار های تخصصی و پیشرفته و تیم مهندسی مجرب، آمادگی دارد مشاوره فنی و خدمات مهندسی و محاسبات لازم را به منظور انتخاب محصول مناسب، به رایگان در اختیار کلیه پروژه های ساختمانی و صنعتی قرار دهد. 

 

گروه تولیدی ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد. 





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: